sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Viimepäivinä ajatukseni ovat pyörineet lähinnä erilaisten meikkien ja meikkaustyylien ympärillä. Kävinkin ostamassa kolme huulikiiltoa, erilaiset huulituotteet kun ovat pakkomielteeni. :D Ja hintaa tuli yhteensä kolme euroa, kyllä kolme euroa! Olen nyt kokeillut niitä muutaman päivän, ja ne ovat mielestäni ihan hyviä. Huulikiillot löytyivät H&M:ltä. Itse otin ne sävyissä blushing bride, mademoiselle ja fabulous I am (viimeinen on suosikkini näistä, pinkki muttei liian kirkas huulilla). Seuraavaksi ostoslistalla onkini uusi nuden sävyinen huulipuna! 


Kuva: Google





Huulituotteissa minulle kelpaa ihan mikä merkki vain, kun sävy ja koostumus miellyttävät, mutta muissa kosmetiikkatuotteissa minulla on luottotuotteita, joita en suostu vaihtamaan.







Suosittelen kaikille lämpimästi Lorealin Telescopic maskaraa! Aivan järkyttävän hyvä. Tekee kyllä ripsistä niin taipuisat, pitkät ja kauniit, että ripsivärin vaihtaminen ei tule kuuloonkaan!
Lempi eyelinerini löytyy Rimmeliltä. Suti ei ole liian pieni, eikä liian iso ja väri pysyy silmissä aamusta iltaan saakka!



Kuvat: Google


Maailman paras poskipuna on Maybellinen dream touch blush! Minulla on kuiva iho, joten voidemainen poskipuna näyttää paljon raikkaammalta. Purkki on kyllä ihan hemmetin riittoisa! Ja pysyy hyvin! En tiedä minun poskipunan sävyn nimeä, kun en nää missä se lukisi.. :D Ei kuitenkaan ole saman värinen kuin kuvassa. 



Rasvoista ehdottomia suosikkejani ovat Nivea Soft ja Nivea Soft Rose huulivoide.
Soft rasva on todella hyvää, auttaa tähänkin korppunaamaan näin talvisin. :D Hajukin on mieto ja miellyttävä. Soft Rose huulivoide tekee huulista pehmeät ja kiva sävyiset. On vaaleanpunaista, joten antaa vähän sävyä huuliin. :)


Olen miettinyt uudenvuodenmeikkiä ja taisin löytää hyvän inspiraation siihen:



Ps. Suosittelen muitakin Beauty Bybelin videoita, itse olen saanut joitakin hyviä vinkkejä hiusvideoista. ;)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti